Pentru conferințe de succes
Pentru conferințe de succes

Pachet conferințe business

Pachet conferințe business

Conferințe, seminarii, training-uri sunt evenimente a căror reușită se traduce nu numai prin subiectele discutate, dar și prin confortul participanților.

Vă punem la dispoziție un pachet conferinte business care acoperă o gamă largă de cerințe, dar în funcție de tema evenimentului, serviciile solicitate și numarul de participanți, vă putem realiza o ofertă personalizată.

Oferta noastră pornește de la 95 ron/participant + TVA*

Pachetul business de conferințe include:

  • Sala de conferințe (Rapsodia sau Balada) dotată cu flipchart, ecran de proiecție și videoproiector
  • Welcome coffee break la primirea participanților: apă, ceai și cafea
  • Masa de prânz: supă, fel principal și desert
  • Coffee break în a doua parte a zilei, pentru reenergizarea participanților: apă, ceai, cafea și produse de patiserie (dulce și sărată)

*Oferta este valabilă pentru minim 20 de participanți.

În funcție de numărul de participanți și modul de desfășurare a evenimentului, puteți alege una dintre sălile noastre de conferințe. Vezi aici planul sălilor: PLAN SĂLI CONFERINȚE

Dacă aveți nevoie de cazare pentru participanți, echipa noastră de vânzări este pregătită să vă ofere tarife preferențiale.

Vă rugăm să ne contactați la: suceava@continentalhotels.ro sau la nr. de telefon: 0372.304.904.

©2018 Continental Hotels. Toate drepturile rezervate. Site realizat de InMotion Media