
Conferințe, seminarii, training-uri sunt evenimente a căror reușită se traduce nu numai prin subiectele discutate, dar și prin confortul participanților.
Pachetele noastre acoperă o gamă largă de cerințe, dar în funcție de tema evenimentului, serviciile solicitate și numarul de participanți vom realiza o ofertă personalizată.
Oferta noastră pornește de la 90 ron/participant
Pachetul standard de conferințe include:
- Sală de conferințe dotată cu flipchart, ecran de proiecție și videoproiector
- Welcome coffee break la primirea participanților: apă, ceai și cafea
- Coffee break în prima parte a zilei ce conține apă, cafea și produse de patiserie
- Masa de prânz: supă, fel principal și desert
- Coffee break în a doua parte a zilei, pentru reenergizarea participanților: apă, ceai, cafea și miniprăjituri
În funcție de numărul de participanți și modul de desfășurare a evenimentului, puteți alege una din cele două săli de conferințe de la Continental Suceava. Vezi aici planul sălilor: PLAN SĂLI CONFERINȚE
Dacă aveți nevoie de cazare pentru participanți, echipa noastră de vânzări este pregătită să vă ofere tarife preferențiale.
Vă rugăm să ne contactați la: suceava@continentalhotels.ro.