Oferim seriozitate și eficiență
Oferim seriozitate și eficiență

Evenimente Corporate

Evenimente corporate în Suceava

Ţinem la imaginea companiei dumneavoastră şi venim cu soluţii complete pentru organizarea unor evenimente corporate în Suceava. Echipa noastră de profesionişti se va asigura de buna desfăşurare a evenimentului dumneavoastră şi va oferi consultanţă înainte şi pe durata întregului eveniment.

Pentru întâlniri de afaceri, şedinţe, interviuri, conferinţe de presă, cursuri de pregătire profesională, training-uri, seminarii, lansări sau prezentări de produse, conferinţe şi simpozioane, punem la dispoziţia clienţilor noştri patru săli de conferinţă cu capacitate de la 20 la 140 persoane.

În funcţie de tipul de eveniment organizat, sălile de conferinţă pot fi configurate în diverse aranjamente, iar numărul maxim de persoane din fiecare sală de conferinţă depinde de aranjamentul ales.

Sălile au toate dotările necesare desfășurării unor evenimente de succes, facilitățile acestora fiind moderne, în pas cu cerințele pieței.

Suplimentar, putem asigura pauzele de cafea sau prânzul. În funcţie de specificul evenimentului – durată, numărul de persoane sau bugetul alocat – venim cu oferte personalizate pentru pauzele de cafea și prânz, adaptate tuturor cerinţelor.

Oferte

Oferte

Oferte

©2020 Continental Hotels. Toate drepturile rezervate. Site realizat de InMotion Media

AM SUSPENDAT TEMPORAR ACTIVITATEA ÎN URMĂTOARELE HOTELURI:

Grand Hotel Continental, Continental Forum Tîrgu Mureș, Continental Suceava


Informații privind flexibilitatea rezervărilor dumneavoastră și siguranța călătoriilor

Toate rezervările cu data de sosire înainte de 31 mai pot fi modificate sau anulate fără penalizare

Toate rezervările cu data de sosire după 1 iunie pot fi modificate pentru o altă perioadă până la sfârșitul anului 2021, în limita disponibilității.


Serviciile de alimentație precum și alte servicii suplimentare din hoteluri sunt temporar restricționate.


Măsuri de pregătire și prevenire privind sănătatea și siguranța oaspeților și echipei noastre.