Pachet conferințe standard

Pachet conferințe standard

Ne pare rău, această ofertă nu mai este valabilă.

Conferințe, seminarii, training-uri sunt evenimente a căror reușită se traduce nu numai prin subiectele discutate, dar și prin confortul participanților.

Pachetele noastre acoperă o gamă largă de cerințe, dar în funcție de tema evenimentului, serviciile solicitate și numarul de participanți vom realiza o ofertă personalizată.

Oferta noastră pornește de la 90 ron/participant

Pachetul standard de conferințe include:

  • Sală de conferințe dotată cu flipchart, ecran de proiecție și videoproiector
  • Welcome coffee break la primirea participanților: apă, ceai și cafea
  • Coffee break în prima parte a zilei ce conține apă, cafea și produse de patiserie
  • Masa de prânz: supă, fel principal și desert
  • Coffee break în a doua parte a zilei, pentru reenergizarea participanților: apă, ceai, cafea și miniprăjituri

În funcție de numărul de participanți și modul de desfășurare a evenimentului, puteți alege una din cele două săli de conferințe de la Continental Suceava. Vezi aici planul sălilor: PLAN SĂLI CONFERINȚE

Dacă aveți nevoie de cazare pentru participanți, echipa noastră de vânzări este pregătită să vă ofere tarife preferențiale.

Vă rugăm să ne contactați la: suceava@continentalhotels.ro.

©2020 Continental Hotels. Toate drepturile rezervate. Site realizat de InMotion Media

AM SUSPENDAT TEMPORAR ACTIVITATEA ÎN URMĂTOARELE HOTELURI:

Grand Hotel Continental, Continental Forum Tîrgu Mureș, Continental Suceava


Informații privind flexibilitatea rezervărilor dumneavoastră și siguranța călătoriilor

Toate rezervările cu data de sosire înainte de 31 mai pot fi modificate sau anulate fără penalizare

Toate rezervările cu data de sosire după 1 iunie pot fi modificate pentru o altă perioadă până la sfârșitul anului 2021, în limita disponibilității.


Serviciile de alimentație precum și alte servicii suplimentare din hoteluri sunt temporar restricționate.


Măsuri de pregătire și prevenire privind sănătatea și siguranța oaspeților și echipei noastre.